Flat Preloader Icon رویا از شما , ملک از ما
حدود قیمت: از 200تومان به 2,500,000تومان
محدوده متراژ: از 10 متر به 1,000 متر
ویژگی های دیگر
  • خانه
دپارتمان املاک ما

دپارتمان املاک ما یک شکبه گسترده املاک است که با روش های مختلفی از قبیل جذب سرمایه , مشارکت در ساخت و همکاری مشاوره با متقاضیان عزیز می باشد.

دپارتمان املاک ما

مشارکت در ساخت چیست و چرا باید سراغش برویم؟
بازسازی انواع ملک های قدیمی چگونه انجام میشود؟؟

هدف اصلی دپارتمان‌ املاک ما تخصصی کردن فعالیت‌ها، ساده‌سازی کردن فعالیت‌ها، بالا رفتن راندمان کاری و نظارت دقیق‌تر بر عملکردها است.
مشارکت در ساخت : پیشرفت تکنولوژی و دنیای مدرن، سرعت تغییر همه‌چیز را در دنیای امروزی بالابرده است به شکلی که اگر به‌اندازه‌ی کافی با دنیای اطرافمان هماهنگ نباشیم، خیلی زود درمی‌یابیم که از دیگران عقب افتادیم.

در حال حاضر باوجوداین همه ساخت‌وساز آپارتمان‌های مدرن و لوکس، مالکان خانه‌های کلنگی شاید به این فکر بیفتند که بهتر است خانه‌ی خود را بفروشند و به یکی از این آپارتمان‌های لوکس نقل‌مکان کنند.
عده‌ای دیگر هم شاید دلشان بخواهد خانه‌ی کلنگی خود را بکوبند و آن‌طور که دلخواهشان است از نو بسازند.
بااینکه این فکر ایده‌ی بسیار جالب و به‌جایی است اما شاید افرادی هزینه‌ی چنین کاری را نداشته باشند و در آخر همان فروش خانه را تنها گزینه‌ی خود ببینند.
این‌گونه افراد باید بدانند که راه دیگری هم برای کوبیدن و ساخت خانه‌ی قدیمی‌شان وجود دارد که به این روش مشارکت در ساخت می‌گویند.

مشارکت در ساخت به این معناست که یک سازنده و یک مالک با یکدیگر شریک می‌شوند به این شکل که مالک زمین خود را در اختیار سازنده قرار
می‌دهد و سازنده با هزینه‌ی خود ملک را کوبیده و به‌جای آن‌یک آپارتمان چند واحدی می‌سازد
و در انتها با توجه به درصد مشارکت در ساخت که همان ابتدا با یکدیگر به توافق رسیده بودند، واحدهای خانه را بین یکدیگر تقسیم می‌کنند.

مشارکت در ساخت شرایط و قوانین خاص خودش را دارد که به قوانین مشارکت در ساخت شهرت دارد.
مشارکت در ساخت شرایطی بسیار سودآور و وسوسه‌انگیز دارد که البته ریسک بالایی هم دارد.

یکی از مهمترین مراحل بازسازی ملک مشورت با افراد حرفه ای و متخصص است تا شما را برای این امر راهنمایی کند، دپارتمان املاک ما با دانش و تخصص خود شما را برای ادامه این مسیر راهنمایی می کند و تمامی نکات حائز اهمیت بازسازی ساختمان را در اختیار شما قرار می دهد.

    مقایسه