Flat Preloader Icon رویا از شما , ملک از ما
حدود قیمت: از 200تومان به 2,500,000تومان
محدوده متراژ: از 10 متر به 1,000 متر
ویژگی های دیگر

تهاتر ملک و مزایای آن با املاک ما

  • خانه
دپارتمان املاک ما

تهاتر یکی از انواع معاملات رایج در کشور می باشد که قدمت استفاده از آن به سال ها پیش و آغاز تخصصی شدن کارها برمیگردد. در لغت تهاتر را مساوات و برابر شدن معنی میکنند. به این علت که دو کالا یا خدمات مورد معامله در این روش از ارزش برابری برخوردارند. در اصطلاح حقوقی نیز به معنی ساقط شدن دین و بدهی توسط طرفین معامله می باشد.

در معاملات تهاتری بر خلاف معاملات معمول از ابزار معاملاتی مانند پول، چک و … استفاده نمیگردد. و در ازای دریافت کالا یا خدمات، کالا یا خدمات دیگری با ارزش برابر واگذار میشود. به عنوان مثال در صنعت ساخت و ساز برای تهیه مواد و مصالح مورد نیاز از این روش استفاده میگردد به این صورت که مواد و مصالح دریافت میشود و در مقابل یک واحد آپارتمان، ملک و ماشین یا .. واگذار میشود.

۰۹۱۷۳۵۵۴۵۶۳ – ۰۹۱۷۳۵۵۴۵۳۱

info@amlakma.com

مشاوران ما در تمام روزهای هفته و در طول شبانه روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

دپارتمان املاک ما

تهاتر چیست ؟

شرایط تهاتر و مزایای آن در املاک ما

تهاتر یا تعویض در سایت املاک “ما” یک راه خوب برای ساخت یک ملک است. با تهاتر، شما می توانید از مزایایی مانند کاهش هزینه ها، افزایش ارزش و افزایش سرعت ساخت برخوردار شوید. در تهاتر، شما می توانید ملک خود را با ملک دیگری تعویض کنید. این روش به شما اجازه می دهد تا ملک خود را به قیمت مناسب تری بفروشید و به ملک دیگری با ارزش بالاتری دست پیدا کنید. با تهاتر، شما می توانید به سرعت به ملک خود برسید و از زمان و هزینه های بیشتری که برای ساخت ملک خود به صورت مستقیم پرداخت می کنید، صرفه جویی کنید. با سایت املاک “ما”، شما می توانید به راحتی ملک خود را برای تهاتر ثبت کنید و یا به دنبال ملک دیگری برای تعویض باشید. این سایت به شما امکان می دهد تا با سرعت و سهولت به ملک خود برسید.

دپارتمان املاک ما

به دفتر ما تشریف بیاورید.

ساعت کار

شنبه تا پنجشنبه:
۰۹:۰۰ – ۲۰:۰۰

تماس

دفتر
موبایل
ایمیل
 ۰۹۱۷۷۵۸۵۲۶۵۳
۰۹۱۷۳۵۵۴۵۳۱

info@amlakma.com

 

دپارتمان املاک ما

آیا شما سرمایه ای دارید
معامله املاک و مستغلات؟

هدف اصلی دپارتمان‌ املاک ما تخصصی کردن فعالیت‌ها، ساده‌سازی کردن فعالیت‌ها، بالا رفتن راندمان کاری و نظارت دقیق‌تر بر عملکردها است. نکته مهم اینکه فعالیت آژانس‌های دپارتمانی معمولا محدود به یک محله یا منطقه نیست.نگاهی به صفحه معرفی وبسایت املاک ما بیاندازید تا درباره چگونگی دستیابی به این مهم و انگیزه ما بیشتر بدانید.

    مقایسه